Uvjeti kupnje

Uvjeti kupnje određuju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, povrata i reklamacije proizvoda ponuđenih na našim stranicama.

– Prodavatelj (Isporučitelj) je Ideja d.o.o. (Janka Polić Kamova 103, 51000 Rijeka, OIB: 58724835598, tel: 051 436 255, e-mail: ideja@ideja.hr)

– Kupac (potrošač) robe posjetitelj je webshopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati po ponudi (virmanom (uplatnicom), net bankingom) ili prilikom pouzeća.

– Izražene su cijene maloprodajne s PDV-om.

– Valuta je hrvatska kuna (kn).

Obilježja proizvoda

Glavna obilježja: proizvodi su prikazani tekstom i fotografijama, a podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka Prodavatelja.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.ideja.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.ideja.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor (korigirati narudžbu).

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.ideja.hr, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod raspoloživ, dogovoriti novi rok isporuke po potrebi, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. U slučaju potpune nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat svih sredstava.

Narudžba i dostava

Narudžbe je moguće izvršiti internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od 0 do 24 sata. Proizvode iz našeg web shopa dostavljamo putem pouzdane dostavne službe. Ljubazno vas molimo da prilikom registracije unesete svoj broj mobitela kako biste primili SMS obavijest s očekivanim vremenom dostave i kako bi vas dostavljač, prema potrebi mogao kontaktirati i dogovoriti s vama vrijeme dostave.

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak – petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena u najkraćem mogućem roku. Za narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći radni dan, a pošiljka će biti dostavljena u najkraćem mogućem roku nakon prikupa.

Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu.

U slučaju da odabrani proizvod trenutno nemamo na zalihi, kontaktirat ćemo vas i dogovoriti želite li narudžbu otkazati u cijelosti, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu.

Povrat robe / Jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15), Kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora ukoliko je isti sklopljen na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija poslovnog subjekta (kupnja putem interneta ili telefona).
Rok za jednostrani raskid ugovora je 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju robe.
U slučaju da Kupac odluči raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, može to učiniti bez navođenja razloga tako da nedvosmisleno i prije isteka roka obavijesti prodavatelja o raskidu ugovora o kupoprodaji.
Kupljenu robu potrebno je vratiti najkasnije u roku od 14 dana od primitka iste.
Jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora izvršava se putem obrasca za jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora na jedan od navedenih načina:
– ispunjeni obrazac zajedno s robom moguće je donijeti u maloprodaju Ideja d.o.o. (Cambierieva ul. 9, 51000 Rijeka)
– poslati poštom na adresu: IDEJA d.o.o., Janka Polić Kamova 103, 51000 Rijeka
– e-mailom na adresu: ideja@ideja.hr
– telefaxom na broj: 051 251 660

Preuzmite obrazac za jednostrani raskid Ugovora

Obavijest o raskidu kupoprodajnog ugovora mora sadržavati sljedeće stavke:

  • Broj računa (koji je primljen s robom)
  • Ime i prezime
  • Adresa
  • Broj telefona
  • E-mail adresa
  • Nedvosmislenu izjavu o raskidu Ugovora na daljinu (prema priloženom obrascu)

Ukoliko Kupac jednostrano raskine ugovor o kupoprodaji, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju na jedan od načina:
– osobno donijeti u maloprodaju Ideja d.o.o. (Cambierieva ulica 9, Rijeka)
– poslati na adresu
Ideja d.o.o.
Janka Polić Kamova 103
51000 Rijeka

Robu je potrebno vratiti bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka iste.

Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe koja je korištena (ili oštećena od strane Kupca).
Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, Prodavatelj (Ideja d.o.o.) izvršit će povrat primljenog novca, uključujući i troškove isporuke (najkasnije u roku od 14 dana od kad je primljena odluka o jednostranom raskidu ugovora i vraćena roba).
Povrat novca izvršit će se uplatom na bankovni račun Kupca.
Povrat novca bit će izvršen nakon što roba bude vraćena ili Kupac pošalje dokaz da je poslao robu na navedenu adresu prodavatelja.

Reklamacija robe oštećene u transportu

Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu do navedene adrese obavezno je prijaviti prodavatelju Ideja d.o.o. u roku od 5 dana od preuzimanja pošiljke.
Potrebno je poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: ideja@ideja.hr te kratki opis oštećenja i broj računa priloženog uz robu.

Potrebno je pregledati vanjska oštećenja prilikom preuzimanja pošiljke jer svojim potpisom potvrđujete da ste pošiljku primili od kurira u neoštećenom pakiranju.

Potrošački prigovori

Vaše prigovore kao i prijedloge, pohvale i pitanja možete uputiti: poštom na adresu Ideja d.o.o., Janka Polić Kamova 103, 51000 Rijeka; na e-mail: ideja@ideja.hr ili predati u našim prostorima.

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15., 14/19.) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Vaša košarica je prazna.